Schema vt 2019 21 Jan – 26 Maj

Boka dig enkelt i schemat nedan.
Kom i god tid om det är första gången. Portkod behövs för att komma in, ingången är från husets baksida.
Du kan även bara dyka upp på klassens utsatta tid. Inställda klasser är överstrukna i schemat. Övriga lärares schema hittar du här.


Frågor?


Om du har några funderingar, ta gärna kontakt med mig. Man kan prova att ringa Daniela för info, men…… det kan vara svårt att lyckas den vägen. Telefonen är avstängd under klasstider, föreläsningar och privatklasser… ja som sagt, allt som oftast. Enklast skickar du ett sms eller mail så svarar jag så snabbt jag kan.

Tel: 0762977246


Vilket yogapass passar mig?

Den vanligaste frågan vi får är vilket yogapass man ska välja.

  • Kundalini, Yin och Medicinsk yoga hör till de mjukare formerna som passar alla åldrar och inte ställer fysiska krav på kroppen.
  • Hathayoga är något mer fysisk. Det kan dock variera beroende på klass, allt i från ganska mjuka pass till tuffare utmaningar.
  • Ashtangayogan är bland de mest utmanande formerna. Här får hela kroppen jobba och utmanas i både styrka och smidighet.

Att tänka på:

  • Kom i tid! Speciellt om det är första gången då det kan vara svårt att hitta. Du behöver portkod för att komma in och läraren är inte tillgänglig att ringa om du är sen till en klass.
  • Uppge ditt namn till läraren när du kommer så att du kan bli avbockad.
  • Tänk på att du själv känner din kropp bäst och att du tränar helt på eget ansvar.
  • Under menstruation rekommenderas vila och/eller försiktighet
  • DinBalans ansvarar inte för personliga tillhörigheter & värdesaker. Ta med dina värdesaker in i salen under passet. Ställ dem vid/i hyllan, inte vid din matta.
  • Se till att dricka under dagen före passet, men avstå från att dricka under själva klassen, både för att behålla fokus, andning och värmen i kroppen